Κρήτη

Κρήτη

neděle 6. září 2015

Balení a odlet

Během posledních 2 týdnů v ČR na mě začala přicházet ohromná deprese. Až v tomto okamžiku mi začalo docházet, jak velké rozhodnutí to bylo, jak dlouhých bude těch 6 měsíců a hlavně jak moc mi budou chybět všichni moji přátelé a rodina. Najednou už se mi nikam nechtělo. Sobotní svatba a středeční goodbye party to ještě umocnily, protože tolik pozitivní energie jsem od svých blízkých dlouho nedostala.


Balit jsem začala stylem naházím na hromadu vše co bych sebou chtěla a poté začnu odebírat, aby mi v kufru zbylo pouze 23 kilo těch nejnutnějších věcí. Co si budeme povídat, vůbec to nebylo jednoduché. Spoustu věcí jsem se rozhodla nakoupit až na místě. V pátek večer bylo hotovo a mimo bezesné noci mě čekal ranní odjezd směr letiště Praha.


Na letišti vše proběhlo v pořádku a dokonce nám prošli i 12kg příruční zavazadla. Do Athén jsme doletěli okolo 7 večer a vydali se metrem do centra města, kde jsme měli hostel. A procházení hlavního řeckého města se rozepíši zase příště.


Na závěr ještě fotka občerstvení v letadle. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat